Arbeidsmarkt met afstand tot mensen.
Dat is hoe wij het zien. En dus niet andersom. Daarom proberen wij ook niet om mensen te veranderen, maar wel om de juiste omgeving voor hen te creëren. We kijken naar talenten, kansen, uitdagingen, kunnen en wensen. Zo mogen we meewerken aan de dagelijkse vooruitgang van onze toppers. Hoe klein, groot, snel of stapsgewijs ook. Want iedereen is uniek en niemand wordt beter van niets doen. Iedereen is van waarde!

De klant is geen koning

Ja, je leest het goed. Bij Stunt staat namelijk niet de klant of het eindproduct centraal, maar draait alles om de mens. Daarom kijken we bij ieder project, product en samenwerking of het daadwerkelijk iets bijdraagt aan de ontwikkeling van onze mensen. En omdat we iedereen een passende (vrijwilligers)werkplek of leerwerktraject richting betaald werk willen bieden, werken we ook samen met andere sociale ondernemingen binnen Lekker Bezig. Klinkt Stunt als de plek waar jij of iemand uit je omgeving weer stappen kan maken?

tweedehands fiets kopen in Delft

mogen we iets betekenen in jouw volgende stap? stap in de wereld van stunt.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen in Delft met Stichting Stunt

Ontdek onze Leerwerk Bedrijven