Sociaal, duurzaam & ondernemend.
Met die woorden maken de meer dan honderd deelnemers en vrijwilligers in acht leerwerkbedrijven een prachtorganisatie van Stunt. Ze doen vrijwilligerswerk, of volgen een leerwerktraject richting betaald werk, in samenwerking met gemeente Delft. Maar bovenal doet iedereen werk dat bij hen past. Zo maken we in onze sociale onderneming samen unieke producten van restmaterialen voor (zakelijke) opdrachtgevers.
Samen waarde maken en van waarde zijn?

Wat is Stichting Stunt? Dit zijn 8 leerwerk bedrijven in Gemeente Delft.

Stunt met hoofd en hart

Stichting Stunt is een kleine slagvaardige organisatie die midden in de Delftse samenleving staat. De directeur vormt met twee managers het managementteam binnen Stunt, de eindverantwoordelijkheid ligt bij het bestuur. Verder zijn bij ons projectleiders, trajectbegeleiders, werkbegeleiders, administratief medewerkers en productiemedewerkers werkzaam. Iedereen is zeer ervaren en al jaren werkzaam op het gebied van reïntegratie en sociale activering. Samenwerken, leren en innoveren doen we vanaf de Stunt Upcycle Campus met ons hoofd en met ons hart!

Maatschappelijk verantwoord ondernemen in Delft met Stichting Stunt

Het stunt team

Iedereen is van waarde. Dat geldt voor onze deelnemers en dat geldt zeker ook voor alle medewerkers. We zijn een klein slagvaardig team. Momenteel werken er rond de 20 betaalde medewerkers bij Stunt. Allemaal toppers uit allerlei sectoren van de samenleving: zorg, onderwijs, geestelijke gezondheidszorg, productontwikkeling en horeca. Iedereen kiest er heel bewust voor om bij Stunt te werken: de kans op carrière is klein, de kans op waarde toevoegen aan het leven van anderen is optimaal! Klinkt dat als iets voor jou?

ANBI STICHTING STUNT

Sinds 2017 is Stichting Stunt officieel een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)

Dat betekent dat ook de Belastingdienst heeft bekrachtigd dat minimaal 90% van ons werk niet ons eigen, maar het algemeen belang dient. Met deze status mag de ANBI Stichting Stunt inkomsten uit giften, toezeggingen en legaten ontvangen waarmee projecten en initiatieven van Stunt ondersteund kunnen worden. Door de ANBI status zijn giften voor donateurs aftrekbaar van belastingen. Stichting Stunt kan haar financiële basis dus versterken door giften van particulieren en bedrijven, donaties en financiering door goede doelen organisaties en andere organisaties, legaten en erfenissen.

U kunt ons werk steunen met een belastingvrije financiële bijdrage aan de ANBI Stichting Stunt via bankrekeningnummer NL54 RABO 0345 2958 03.

Omdat we weten dat een dag met een doel zorgt voor een voldaan gevoel.

krachten bundelen

Wij werken graag samen met andere organisaties, projecten en activiteiten die de mens centraal zetten. In Delft werken we daarom onder andere samen binnen deze initiatieven:

Scope in Delft Met Stichting Stunt

Samen met gemeente Delft maken we het mogelijk om zelfstandig te ondernemen met behoud van je uitkering binnen SCOPE.

MVO of hoe je het noemt? Impact maken in Delft met Stichting Stunt

Binnen LEKKER BEZIG bundelen we de Delftse krachten in een samenwerking met Firma van Buiten en Doel Delfland.

Lekker Bezig in Delft

Sportactiviteit Sensus ontwikkelden we samen met  Fys’Optima Delft en met andere professionals realiseren we ‘Train je veerkracht’.

Ontdek onze Leerwerk Bedrijven

Houtwerkplaats