Van idee, tot ontwerp en productie!
In ons naaiatelier draait alles om creativiteit. We toveren restmaterialen van bedrijven om tot exclusieve (relatie)geschenken. Natuurlijk draaien we onze hand ook niet om voor het leveren van een partij handgemaakte en speciaal ontworpen kussens, tassen, schorten, knuffels of etuis. Wil jij een duurzaam en bijzonder product voor je bedrijf of jezelf?

Wij maken onder andere...

etuis laten maken in Delft

Voor Maritiem Museum Rotterdam maken we etuis van oude banners.

tas bedrukken in Delft bij leerwerkbedrijf Zuid-Holland

Voor Oude en Nieuwe Kerk Delft maken we deze shoppers.

Voor lifestyle bedrijven maken we verschillende kussens en knuffels.

Stunt is het leerwerkbedrijf in Delft. Arbeidsintegratie of vrijwilligerswerk Delft? Stichting Stunt

Voor verschillende opdrachtgevers maken we circulaire slingers.

stof tot denken

Tsja, wat doe je met die oude banners of lappen stof? Daar ga je natuurlijk mee naar het Naaiatelier van Stunt. Met professionele machines en heel veel handige handen maken de toppers in dit atelier kleurrijke creaties voor creatieve opdrachtgevers. Tassen, etuis, slingers, (kinder)accessoires en zelfs gestoffeerde meubels. In grote en kleine oplagen. Met textiel is zoveel te maken. Zelfs van oude zeilen maken we weer iets nieuws. Iets unieks laten maken van jouw restmateriaal?

Ontdek andere Leerwerk Bedrijven

Canal Hopper Delft

Houtwerkplaats

Upcyclewerkplaats

Zeefdrukkerij

Plusklus

Fietsenwerkplaats

Lunchroom

Naaiatelier

Waarde zien. Waarde maken. Van waarde zijn. Wij geloven in mensen.