Maak je niet druk, wij (zeef)drukken het wel!
Jouw bedrijfslogo op een kratje uit de houtwerkplaats of een duurzaam t-shirt met een uniek design? In onze zeefdrukkerij maken ze zich niet zo snel druk om jouw opdracht. Ze regelen het gewoon. Tassen, slingers, t-shirts, kratjes en vlaggen schuiven allemaal onder het ‘raam’ door. Zullen we samen druk doen?

Leuke werkplekken, vrijwilligerswerk in Delft of leerwerk traject in Delft? Stichting Stunt

Wij zeefdrukken onder andere...

Wij zijn geen sociale werkplaats, wel een sociale onderneming met 8 leerwerk bedrijven in Delft.

Leuke t-shirts voor organisaties en evenementen.

Verschillende soorten kistjes voor bedrijven en instanties.

tas bedrukken in Delft bij leerwerkbedrijf Zuid-Holland

Duurzame tasjes en
shoppers voor allerlei opdrachtgevers.

textiel bedrukken in Delft

Slingers en andere creatieve producten van stof, hout of zeil.

Zeef the best to last!

Veel van onze producten uit de andere werkplaatsen, zoals de houtwerkplaats of het naai-atelier brengen ook nog een bezoekje aan de zeefdrukkerij. Hier bedrukken we de producten om ze nog unieker te maken. Denk aan een mooi logo of een leuke boodschap. We hebben al vele kratjes, t-shirts en tassen bedrukt. We kunnen kleine tot redelijk grote hoeveelheden aan in onze drukkerij. Heb jij een goed idee? Druk op de bel.

Je wilt iets doen met reststromen en circulaire producten in Delft

Ontdek andere Leerwerk Bedrijven