Wij zijn een sociale onderneming.
En dus geen gewone sociale organisatie. Bij Stunt zoeken, zien en pakken we kansen. Voor onze medewerkers, opdrachtgevers, partners, reststromen en voor onze deelnemers. We krijgen energie van het opstarten van nieuwe projecten, bedenken van nieuwe producten en het aangaan van nieuwe samenwerkingen. Die ondernemersgeest geven we graag door.
Samen ondernemen?

restmaterialen hergebruiken in Delft met Stichting Stunt

geen handje ophouden

Wij steken liever de handen uit de mouwen. Zoals dat past bij de typische Delftse ondernemersgeest. Niet zo gek dus dat we inmiddels met elkaar 8 leerwerkbedrijven runnen. Vanuit die spirit werken we met én voor onze opdrachtgevers. Maar zeker ook voor onze deelnemers: binnen het project Scope helpen we hen bijvoorbeeld met het opstarten van een eigen onderneming. Krijg je daar net zoveel energie van als wij? Ben je ook een aanpakker? Nieuwsgierig wat we voor jouw onderneming kunnen betekenen? Kom eens een bakkie doen in onze lunchroom Brood op de Plank!

hout werkplaats in Delft voor zakelijke opdrachten en maatwerk in Delft
Sociaal verantwoord ondernemen? In Delft met Stichting Stunt

event- en vergaderlocatie

Onze Upcycle Campus in Delft is veel te inspirerend om alleen voor onszelf te houden. Laat deze locatie dus jullie grondstof voor nieuwe ideeën zijn! We denken graag mee over hoe we jouw event in Delft vorm kunnen geven of hoe we jullie vergadering zo waardevol (en lekker) mogelijk kunnen maken. Wil je jouw collega’s of vakgenoten meenemen op excursie naar de meest inspirerende plek van Delft? Ook daar zijn we natuurlijk voor te porren!

Kansen zien. kansen creëren. kansen pakken. Goeie kans dat dat ook bij jou past!

Ontdek onze Leerwerk Bedrijven