Handen uit de mouwen!
Dat hoef je de handige mannen en vrouwen van PlusKlus geen twee keer te zeggen. Je ziet ze dan ook dagelijks met hun PlusKlusBus door Delft rijden. Van wat onderhoudswerk voor een woningcoöperatie, naar het leeghalen van een kelderbox en daarna nog de openbare ruimte opruimen. Deze toppers zijn niet te missen!

Maatschappelijk verantwoord ondernemen in Delft met Stichting Stunt

Wij zetten ons in voor

Wij zijn geen sociale werkplaats, wel een sociale onderneming met 8 leerwerk bedrijven in Delft.

Het leeghalen en opruimen van leeggekomen woningen.

Het opruimen en schoonhouden van de openbare ruimte.

Productontwikkeling in Delft met MVO waarden? Stichting Stunt in Delft.

Het onderhoudswerk van verschillende woningcoöperaties.

Op zoek naar relatiegeschenken in Delft met maatwerk

Het opknappen en repareren van diverse projecten.

geen klus te groot

De handige mannen en vrouwen van PlusKlus voeren onderhoudswerk uit, in opdracht van onder andere woningcoöperaties als Woonbron en Vestia. Daarnaast dragen de PlusKlussers letterlijk bij aan het thema ‘schoon, heel en veilig’ in Delftse wijken als de Poptahof en de Buitenhof. Ze knappen kelderboxen op, ruimen leeggekomen woningen op en onderhouden de openbare ruimte.

klussen in Delft? Plusklus Stichting Stunt

Ontdek andere Leerwerk Bedrijven