Noem jij het afval, rommel of restmaterialen?
Wij noemen het liever de grondstoffen voor onze fantastische geupcyclde producten. Want onze toppers van de Upcyclewerkplaats zien in elk restje juist weer een begin! Kapotte fietsen, lege plastic flesjes, restjes kaarsvet of behang: wij worden er heel creatief van. Kom eens kijken naar onze gadgets met hip upcycle design.

Je wilt iets doen met reststromen en circulaire producten in Delft

Wij maken onder andere...

Leuke werkplekken, vrijwilligerswerk in Delft of leerwerk traject in Delft? Stichting Stunt

Voor brasserie Huszár maakten we krukken van oude flessendoppen.

kaarsen laten maken in Delft van restmaterialen

Voor in onze winkel maken we kaarsen van gebruikt kaarsvet.

Voor een aantal bedrijven maken we notitieboeken van oud (brief)papier.

Leuke cadeautjes in Delft duurzaam

Voor een leuke opdrachtgever maken we riemen en sieraden  van oude fietsbanden.

the only way is up!

We maken notitieboekjes en bureaulampen. Maar ook riemen, armbanden en sleutelhangers. En die bedrukken we voor bedrijven ook nog met hun logo’s! Met onze kunststof recycle lijn maken we nieuwe producten van gebruikt plastic dat de Stuntmensen zelf inzamelen bij lokale sportverenigingen. Van PET flesjes worden plastic (wand)tegels gemaakt, in opdracht van een tegelproducent. De dopjes worden omgevormd tot lampenkappen of placemats. Met dit volledig circulaire project laten we zien dat je lokaal, duurzaam en sociaal ondernemen ‘rond’ kunt maken. Wil je weten hoe dat werkt in de praktijk? Kom langs!

De Upcyclewerkplaats in Delft, Stichting Stunt in Delft, jouw leerwerkbedrijf in Delft.

Ontdek andere Leerwerk Bedrijven